Miś pełni w życiu każdego dziecka bardzo ważną rolę – zabawki, przytulanki, a niekiedy nawet przyjaciela. Nic więc dziwnego, że białostocka Fabryka Misia, największe w regionie centrum zabaw dla dzieci, postanowiła tę przesympatyczną maskotkę dodatkowo uhonorować, organizując konkurs plastyczny z misiem w roli głównej. A wygrać w nim można m. in… wyjazd do Disneylandu.
„Konkurs Misiowy”, który wystartował 10. września br., skierowany jest do wszystkich dzieci z województwa podlaskiego urodzonych nie wcześniej, niż w 2004 roku.
Zasady zabawy są niezwykle proste: uczestnicy mają za zadanie wykonanie dokładnie jednej pracy plastycznej na temat „Misia”.
- Pomysł, forma, technika oraz użyte materiały są całkowicie dowolne – w tej kwestii dajemy maluchom pełną swobodę. Konkursowy miś może być zatem namalowany, ulepiony, uszyty, wyhaftowany, wystrugany czy zbudowany z klocków pod warunkiem jednak, że zostanie wykonany samodzielnie – wyjaśnia Izabela Nowik, manager centrum zabaw.
Prace konkursowe nadsyłać można do 10. listopada 2016 roku na adres siedziby firmy lub dostarczać je osobiści. Później oceni je specjalnie powołane w tym celu jury konkursowe, które wybierze najlepszych 7 zgłoszeń, a następnie – wielkiego zwycięzcę.
Bez wątpienia jest przy tym o co walczyć, bowiem nagroda główna w konkursie to… wyjazd do Disneylandu!
- Co ciekawe, wycieczka – choć bez wątpienia najbardziej skłaniająca do wzięcia udziału w zabawie – to nie jedyna ciekawa nagroda. Na uczestników czekać będzie łącznie ponad sto innych niespodzianek – w tym m. in. weekendowe, rodzinne pobyty w hotelu Lipowy Most Golf Park, gadżety, zabawki oraz wejściówki do Fabryki Misia – dodaje przedstawicielka "Fabryki Misia"
Konkurs rozstrzygnięty zostanie 28. listopada 2016 roku. Z kolei uroczyste wręczenie nagród nastąpi dzień przed Mikołajkami – 5. grudnia br., w siedzibie największego w regionie centrum zabaw dla dzieci, przy ul. Zwycięstwa 8 w Białymstoku.
Organizatorem przedsięwzięcia jest "Fabryka Misia". Sponsorem głównym wydarzenia są zaś hotel Lipowy Most Golf Park i Galeria Madro, wydarzeniu partnerują: Fartlandia, Dentlandia, Sherlock Holmes i marka Kubuś.
Link do strony artykułu: https://uww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/stworz-swojego-misia-i-wygraj-wyjazd-do-disneylandu